Veckans blogg!

Kör på med lite inlägg nu, lika bra så man kommer igång :)

Tänkte utnämna min första "veckans blogg". Den här tjejen tycker jag är otroligt duktig både på sin sak inom hoppningen, men även så beundrar jag hennes sunda syn på hästarna. De är i fint skick, välridna och dessutom väldigt vackra! Sen är det även väldigt många som tävlar sina hästar på lite högre nivå som blir nästan överdrivet beskyddande mot dem. De ska ha skydd hit o dit i hagen, får inte göra si och inte göra så för då kan dom bli skadade. Den känslan får jag inte av den här tjejens syn på hästhållning, vilket jag verkligen uppskattar och det tycker jag ska lyftas fram. Hästar är inte gjorda av glas...

... and, the winner is! *trumvirvel*

http://tavlingsryttaren.blogg.se


Bild lånad från hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad roligt, tack så mkt :)

2010-09-06 @ 14:10:00
URL: http://tavlingsryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0