Skor eller stövlar...

... det är frågan!

Märkte att mina älskade skor som jag haft sen dackefejden (okej, åtminstone i 10 år) har gått hädan. Kanske dags att inse att ett par nya skulle sitta på sin plats för att slippa en säsong till med blöta och kalla fötter.

Frågan är dock; stövlar eller skor? Med eller utan chaps isf?

Jag har använt skor med chaps under i princip hela tiden när jag ridit, förutom när jag som barn blev påtvingad äckliga stövlar i plast som satt hur oskönt som helst. Har trivts med det, men det är ju helt klart så att skänkeln får bättre stöd av en stövel.

Så jag är lite i valet och kvalet! Finns sjukt många fina stövlar som man blir sugen på, men det känns inte heller ekonomiskt motiverat att slänga ut x antal 1000 och sen bara lulla runt i skogen o hemma på banan med dom.

Lyxproblem...



Vad använder ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0