Okej...

Vi gör ett nytt försök till det här med att blogga. Jag är ju inte jättebra på det, som ni märkt.. :)

Har haft Appo ett par gånger sen sist, och har såhär i början mest bara ridit ut. Dressyrat lite där tillfälle getts på olika ängar och så, och han har varit jättefin! Pratade med min tränare förra veckan, så vi ska snart ta tag i lektionerna. Vill bara rida ihop mig lite mer med honom först, plus lösa voltavgiften såklart så vi har nånstans att vara :)

I lördags när jag var i stallet hade hästarna damp i hagen när jag skulle ta in dom, och jag tror Appo var boven i dramat. Haha, han är så söt, en riktig liten retsticka som gärna ger nån av de andra ett litet busigt tjuvnyp å lägger sen huvudet på sne och drar. "Du kan inte ta mig, nanananaa-na", den typ. Åh, sötskrutt! ♥

Filmade faktiskt lite när de brallade loss i hagen, ska se om jag lyckas lägga över filmerna från mobilen..

Vad gillas att bloggen är igång igen?! Kommer behöva lite respons för att ha orken att skriva...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-22 @ 10:03:17
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Anna

fortsätt blogga, fortsätt blogga :D

2010-09-22 @ 14:45:40
URL: http://annabianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0